Σύμβουλος πώλησης προγραμμάτων διοικητικών υπηρεσιών (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) (με δυνατότητα τηλεργασίας)

 

 

Η HWMH (Hybrid Working Model Hellas) είναι μια πρωτοπόρος start up εταιρεία στον ελλαδικό χώρο, η οποία τολμά και εισάγει το fully outsourcing hybrid working model (ολική υβριδική διαχείριση διοικητικού κλάδου εταιρειών). Προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση σε πρωταρχικά ζητήματα που απασχολούν κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα και κλάδο όπως μείωση του μισθολογικού κόστους, διαγωνισμοί δημοσίου, progect management, branding-rebranding,  ψηφιοποίηση εταιρικού αρχείου κ.α.

Η πρωταρχική της επένδυση και ο βασικότερος πυλώνας κάθε εταιρείας και οργανισμού είναι οι άνθρωποί της. Χωρίς φυλετικές, ηλικιακές, οικονομικές, θρησκευτικές, κοινωνικές διακρίσεις έχει καθιερώσει ένα σύστημα εσωτερικής αξιολόγησης όλων των στελεχών της το οποίο οδηγεί με τον πιο αξιόπιστο, αδιάβλητο και πρωτίστως δίκαιο τρόπο στην αξιολόγηση του στελέχους της ώστε να αναδειχθεί και να διεκδικήσει την επαγγελματική αλλά και την οικονομική του εξέλιξη στο περιβάλλον της.

 

Αναμένουμε με χαρά την αίτησή σου!

 

Τι θα κάνετε για εμάς 

  • Αναζήτηση νέου και ολιστική υποστήριξη του υφιστάμενου πελατολόγιου- follow up
  • Ενημέρωση πελατολογίου για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Διερεύνηση αναγκών-ανάλυση αγοράς-πρόταση λύσεων
  • Προετοιμασία σε συνεργασία με το τμήμα Marketing για καμπάνιες, προσφορές, πολιτική συστάσεων.
  • Συνεργασία με Διοίκηση και τμήμα Marketing για ολιστική προσέγγιση ιδιαίτερων πελατών
  • After sales - διατήρηση ικανοποίησης πελατών στα μέγιστα επίπεδα - καταγραφή νέων αναγκών - προτάσεις νέων παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Καλλιέργεια σχέσης εμπιστοσύνης του πελάτη με την εταιρεία
  • Συμμετοχή σε project της εταιρείας και προωθητικές ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
  • Εβδομαδιαίες, μηνιαίες αναφορές θέσης και εξέλιξης για την επίτευξη του ετήσιου στόχου
  • Συλλογή, ανάλυση και παρουσίαση των νέων δεδομένων της αγοράς  στην Διοίκηση

Τι χρειαζόμαστε από εσάς 

  • Πτυχίο Οικονομικής κατεύθυνσης, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Marketing-Διαφήμισης, Πληροφορικής
  • Άριστη γνώση Αγγλικής (προφορικός και γραπτός λόγος) επιθυμητή και 2η ξένη γλώσσα
  • Άριστη γνώση MS Office (word, excel, powerpoint), τυφλό σύστημα δακτυλογράφησης, CRM
  • Προϋπηρεσία κατ' ελάχιστον 10 ετών σε υπηρεσίες Β2Β
  • 25% δυνατότητα ταξιδίων μηνιαίως
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψήφιους
  • Κάτοχος διπλώματος οδήγησης κατ' ελάχιστον 5 ετών
  • Αυστηρή και πιστή τήρηση διαδικασιών
  • Διαχείριση ταυτόχρονων, πολλαπλών και πολύπλοκων εργασιών/διαδικασιών (multitasking)- αυστηρή τήρηση προθεσμιών
  • Ικανότητα άμεσης ανταπόκρισης σε καταστάσεις πίεσης, προσήλωση σε κάθε λεπτομέρεια, ευελιξία, προσαρμοστικότητα, οργανωτικότητα, σωστή διαχείριση χρόνου, ευγένεια, δημιουργικότητα, ανάληψη πρωτοβουλιών
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές  δεξιότητες/ικανότητες με ανεπτυγμένη την εμπειρία στη διαχείριση πελατών
  • Πελατοκεντρική αντίληψη και προσέγγιση, ικανότητα εξατομικευμένης διαχείρισης πελατών
  • Υπομονή και επιμονή για την επίτευξη των στόχων του και θέληση να τους ξεπερνά συνεχώς
  • Εξοικείωση και ικανότητα στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στους πελάτες μας
  • Αίσθημα υπευθυνότητας και εχεμύθειας κατά την διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών και προσωπικών δεδομένων
  • Απαραίτητες συστατικές επιστολές

Τι σας προσφέρουμε

  • Ολοκληρωμένο σύστημα αμοιβών. Σταθερός υψηλός μηνιαίος μισθός (βάση προσόντων-δεξιοτήτων-προϋπηρεσίας και αναλόγως έμμισθης εργασίας ή συνεργασίας με ΤΠΥ) σε συνδυασμό με ανταγωνιστικά bonus επίτευξης στόχων (μηνιαία, εξάμηνα, ετήσια)
  • Επιπλέον ετήσιο Βonus επαγγελματικής εξέλιξης
  • Εταιρικό ΙΧ, κινητό τηλέφωνο, tablet
  • Διατακτικές σίτισης και παροχή καυσίμων
  • Σύγχρονο, δυναμικό, υγιές και με σεβασμό επαγγελματικό περιβάλλον
  • Συνεχής εκπαίδευση νέων τεχνολογιών και μεθόδων εργασίας - συμμετοχή σε ενδοεταιρικά εκπαιδευτικά σεμινάρια

Επιπλέον παροχές :

  • Women oriented φιλοσοφία για την υποστήριξη όλων των γυναικών στελεχών μας, είτε λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, είτε για την επαγγελματική τους εξέλιξη
  • Ιδιωτική ασφάλιση υγείας με κάλυψη όλων των μελών της οικογένειας και ιδιωτικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα
  • Βοήθεια σε όλους τους γονείς με επιπλέον άδειες και με δυνατότητα 4ήμερης εργασίας (χωρίς μείωση αποδοχών), είτε με επίτευξη στόχων είτε με επιμερισμό ωρών βάση δυνατοτήτων εταιρείας
  • Εσωτερικό coaching και συμβουλές από εξειδικευμένο ψυχολόγο στη διαχείριση άγχους και εργασιακού στρες
  • Επιπρόσθετες παροχές σε γεύματα εντός γραφείου
  • Παροχή wellness room.
  • Εκδηλώσεις και παροχές στα παιδιά των εργαζομένων.

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στο προφίλ υποψηφίου που αναζητούμε θα εξετάσουμε την αίτησή σου με υπευθυνότητα, εμπιστευτικότητα και αντικειμενική αξιολόγηση, βάση αγοράς και αναγκών μας.

 

Εάν δεν βρεις αυτό που αναζητάς στείλε μας απλά το βιογραφικό σου με την ζητούμενη για εσένα θέση εργασίας!

Αποστολή βιογραφικών Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

ΤΗΛΕΦΩΝΟ :
+30 2310 334 900
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ :
Τσαλουχίδη 12, Τ.Κ. 54248, Θεσσαλονίκη
Email :
info@hwmh.gr
Ανοιχτή Θέση ή Όχι?
Image
Στείλε μας το βιογραφικό σου και την επιθυμητή για εσένα θέση εργασίας και θα το εξετάσουμε.